E&R MASTERCLASSES SNEL SLIMMER IN NIEUWE BUSINESS

Snel slimmer in nieuwe business door "out the box" denken en gebruik te maken van slimme "crossovers" met aandacht voor:

  • Visie en merkpositionering
    • De nieuwe business realiteit



  • Businessmodel
    • Op welke doelgroep richt je je?
    • Welke waarde lever je in het leven van de klanten?
    • Wat vraagt dit aan het interactieproces met klanten?
    • Wat vraagt dit van de operatie van de organisatie?
  • Waardecreatie
  • Laat u informeren over actuele bewezen succesvolle nieuwe business
 


  • Leiderschap
    • Aandacht voor samenwerkstructuur
    • Focus
    • Sturen op output
    • Klant aan het stuur
    • Innoveren om de klant te verrassen


U kunt praktijkevaring opdoen door mee te doen bij een van de E&R Projecten


De getoonde boeken is een kleine selectie die wij voor de masterclasses gebruiken. Als u verder wilt zien welke boeken wij aanbevelen, zie boeken

20170310